Cateva din regulile unui raport Stapana-sclav

Pornind de la un set de reguli scrise unul din sclavii mei de distanta (avem un raport de Dominare/supunere la distanta, fara a ne fi intalnit (inca) fata in fata) m-am gandit sa fac o comparatie intre lucrurile scrise de el si felul in care vad eu functionarea unui astfel de raport. Parerile mele sunt notate cu verde.

Foarte important: Nu este vorba de un raport TPE ci de unul de Dominare/supunere cu limite stabilite in comun.

“Aşa văd eu o relaţie STĂPÂNĂ sclav

STĂPÂNA mea are numai DREPTURI

Stapana are pe langa drepturi si multe responsabilitati. Este absurd doar sa pretinzi fara sa fii dispusa sa oferi nimic in schimb. In primul rand orice sclav, oricat de altruist ar incerca sa fie va avea unele aspiratii si dorinte care nesatisfacute in final (macar in parte) vor duce in timp la ruperea raportului de dominare. In al doilea rand un sclav nefericit nu va putea niciodata sa isi faca Stapana fericita. De aceea, din cand in cand sclavul trebuie recompensat.

are dreptul să îmi dea ordine când VREA când are CHEF

Perfect de acord!

are dreptul să mă folosească când VREA când are CHEF şi la ce VREA

Perfect de acord atata timp cat nu s-au stabilit unele limite initiale care sa impuna anumite reguli (de exemplu un raport exclusiv de zi sau de noapte, pentru a nu influenta alte aspecte din viata sociala si profesionala a celor doi).

are dreptul să dispună de mintea , corpul, situaţia materială a mea când VREA când are CHEF şi cum VREA

Perfect de acord atata timp cat nu s-au stabilit unele limite initiale care sa impuna anumite reguli.

Dacă face ceva pentru mine face numai dacă VREA, dacă are CHEF şi când VREA , când are CHEF

Consider aceasta ca fiind una din regulile de baza ale unei astfel de relatii.

Orice pedeapsă aplicată mie va fi privită ca o onoare şi favoare făcută de STĂPÂNA mea

Nu cred in pedepsele corporale, mai ales in cazul unui submis masochist care uneori poate alege sa greseasca intentionat pentru a fi pedepsit. Evident, pot exista jocuri de dominare in care sa se gaseasca pretexte pentru aplicarea unor pedepse dar numai de dragul jocurlui. Stapana nu are nevoie de pretexte (dorinta si placerea ei sunt suficiente) pentru a aplica o anumita tortura. Sclavul trebuie sa aprecieze cand Stapana il pedepseste real pentru o greseala reala pentru ca aceasta demonstreaza atasamentul Stapanei fata de sclav, dorinta ei de a-l face un sclav mai bun, de a-l educa si invata regulile impuse de ea. Nu imi place sa imi pedepsesc sclavii dar o fac atunci cand este necesar ca si instrument in educatia lor.

Trebuie să fiu mândru că sufăr pentru STĂPÂNA mea

Este o mandrie sa poti sa iti oferi trupul si mintea, ca si o jertfa pentru placerea Stapanei. Este ca o ofranda adusa EI.

Trebuie să fiu mândru că pot sluji o zeiţă

De cele mai multe ori este dificil sa ajungi sclavul unei Stapane. Si prin a fi sclav nu inteleg doar posibilitatea de a o servi o data, intr-o anumita imprejurare, ci ajungand servitorul ei de incredere, sclavul personal al EI.

Trebuie să fiu fericit atunci când mă voi bucură de miresmele corpului STĂPÂNEI

Atunci cand Stapana isi lasa sclavul sa o miroasa sau sa o guste chiar si atunci cand este transpirata sau nu foarte curata, ea il lasa pe sclav sa patrunda cumva in intimitatea ei, lasandu-l pe sclav sa o simta cu adevarat FEMEIE prin naturalete si deschidere. Evident ca acest gest poate fi si o metoda de a umili sclavul dar in primul rand eu o vad ca pe o dovada de intimitate.

Trebuie să fiu fericit atunci când STĂPÂNA mea este fericită

Scopul oricarui sclav real trebuie sa fie fericirea Stapanei. O Stapana satisfacuta din toate punctele de vedere (fizic, erotic, material, spiritual etc) va putea sa isi supuna sclavul cu mai mult tact avand rabdarea necesara educarii sclavului, cheful de a “profita” de pozitia de Stapana, supunandu-l la diverse practici, resursele materiale pentru a putea fi ingrijita si cu suficiente accesorii festish/BDSM pentru a-si putea indeplini toate fanteziile alaturi de sclavul ei.

Trebuie să fiu necăjit atunci când STĂPÂNA mea este supărată sau tristă

Cand Stapana este suparata sclavul nu trebuie sa “imprumute” tristetea Stapanei ci, fara a fi hazliu, sa incerce sa schimbe dispozitia Stapanei prin orice mod, inclusiv prin a se oferi pe el ca si “descarcator de nervi”.

TREBUIE SĂ FAC TOTUL PENTRU CA STĂPÂNA MEA SĂ FIE FERICITĂ”

Un sclav trebuie sa faca tot ce ii sta in putinta pentru a-si face Stapana fericita. In felul acesta cu siguranta si Stapana va incerca sa satisfaca nevoile si necesitatile sclavului, oferindu-i atentie, experiente intense de sclavie, satisfactia de a fi total in proprietatea EI.

supunere

12 Comments

  1. Comment by presh on July 20, 2009 5:30 pm

    aveti perfecta dreptate. Ati raspuns perfect la fiecare replica. Cam la fel cred ca gandesc si eu ca acel sclav a D-voastra. Cu multa supunere si umilinta presh

  2. Comment by * EZADA * on July 20, 2009 9:08 pm

    “am raspuns perfect” – nu cred ca exista raspunsuri corecte si raspunsuri gresite intr-o problema atat de subiectiva. Asa cum unele cupluri sunt monogame iar altele lasa loc de joaca, asa si in cazul unui raport D/s lucrurile pot sa difere mult de la un cuplu la altul.

  3. Comment by vasalulAdei on July 21, 2009 7:09 am

    Un raport D-s are o viata proprie,evolueaza in timp.La fel si regulile.Cele punctate atat de Dumneavoastra cat si de el sunt valabile dar au un caracter orientativ,creeaza un cadru mai ales pentru perioada de inceput a unui raport.Pe masura ce raportul evolueaza,creste nivelul de cunoastere si incredere si ele vor suferii adaptari,si treptat va exista o trecere fireasca de la zona SSC,initial de suta la suta,spre zone mai putin consensuale.Aceasta trecere fireasca,continua constituie de fapt motorul,inima care face ca raportul sa functioneze in timp fara sa intervina rutina,plictiseala.Conteaza din partea sclavului doar dorinta de a fi sclav,in rest in timp conteaza doar dorintele Stapanei si responsabilitatea Ei. Este de fapt o forma de …iubire,poate cea mai adanca forma de iubire.

  4. Comment by * EZADA * on July 21, 2009 7:53 am

    victor, tu vorbesti acum din propriile noastre experiente trecute. Dar uiti ca noi am avut un raport TPE, cu transfer total de putere. Pe masura ce se avanseaza intr-una astfel de raport Stapana va deveni din ce in ce mai autoritara, stricta, chiar lacoma. Este normal sa caute noi modalitati de a testa iubirea si devotamentul sclavului, incercand sa il faca sa treaca peste orice fel de prejudecatii si principii care nu sunt in concordanta cu dorintele ei.

  5. Comment by vasalulAdei on July 21, 2009 8:18 am

    Nu uit asta insa consider (la ora actuala) ca tot ce am spus este valabil si pentru un raport D-s simplu.Poate nu reusesc sa spun exact ce gandesc….consensualitatea ramane pe toata viata raportului dar din partea sclavului devine din ce in ce mai mult implicita.Altfel raportul …este mort inca de la inceput.Sunteti minunata.

  6. Comment by * EZADA * on July 21, 2009 10:28 am

    Este normal ca limitele stabilite initial sa se modifice in timp. Este firesc sa fie asa si asta aduce un plus relatiei, de oricare fel ar fi ea. Evident ca Stapana va forta mereu aceste limite, amintindu-i sclavului ca trebuie sa se straduiasca pentru a-si pastra statutul. Un sclav trebuie sa fie constient ca daca la inceput Stapana putea fi impresionata de un trandafir, in timp va fi nevoie de un intreg buchet. Este doar o comparatie, normal.

  7. Comment by shinsakuto on July 21, 2009 9:31 pm

    odata ce s- a stabilit de comun acord inceperea unui astfel de raport(indiferent de durata),precizarea distincta a punctelor:2 si 3 este un non-sens.asta se subintelege automat,altfel n-ar mai fi vorba de un astfel de raport.in alta ordine de idei,unul din voi n-a spus nimic(a uitat)despre “vindere/imprumut”.e ceva care a inceput sa se practice si la noi de ceva vreme si as fi curios sa aud si alte pereri.un astfel de set de reguli inseamna rasfat si duce spre lenevie.de cele mai multe ori are viata scurta.experienta proprie si a unor cunoscuti.

  8. Comment by * EZADA * on July 21, 2009 11:03 pm

    Am comentat doar cele spuse (de fapt scrise de sclavul meu). Evident ca ar putea exista si unele adaugiri asa cum unele declaratii includ pe unele deja mentionate. respectivul text nu se doreste a fi un “manual de sclavie” (este nesistematizat si incomplet) ci se dorea punctul de pornire a unei discutii pe aceasta tema. De aceea ma bucur ca ai adus in discutie ideea de imprumut/vindere a sclavului.

    Din punctul meu de vedere imprumutarea sclavului altor Stapane este absolut normala atata timp cat acestea sunt dispuse sa respecte limitele impuse de mine (anumite practici rezervate strict mie, nedepasirea limitelor sclavului etc). Vanzarea sclavului sau pierderea lui in urma unui joc de societate poate fi amuzanta ca si practica, doar in teorie. In realitate, relatiile speciale afective pe care imi doresc sa le stabilesc cu sclavii mei (de cele mai multe ori este sclavul – pentru ca am unul singur) ma fac sa nu aceept aceasta practica in cadrul raportului meu D/s. Este echivalentul vanzarii sotiei sau amantei din punctul meu de vedere. De altfel cred ca vanzarea / castigarea sclavului ca si actiune reala si permanenta nu poate avea loc decat in cadrul unei relatii de transfer total de putere (TPE) sau gorean life style. In rest, consensualitatea impiedica transferul de putere de la o persoana dominanta la alta fara acordul sclavului.

  9. Comment by shinsakuto on July 28, 2009 5:09 am

    ok.dar ai luat in considerare posibilitatea “imprumutului”ca metoda de pedeapsa?(include nerespectarea unor limite in mod intentionat).cit despre vinzare nu ai dreptate.cel putin in cazul in care subiectul e cineva care nu se ridica la nivelul cerintelor.
    dar de “cealalta parte a baricadei”nu se incumeta nimeni sa comenteze?

  10. Comment by shinsakuto on July 29, 2009 6:41 am

    “are dreptul să dispună de mintea…”am incercat sa-mi imaginez diferite scenarii si nu reusesc sa ajung la nici un rezultat.cum se poate realiza practic aceasta cerinta(presupunind ca e implicita in cadrul unui contract)daca eu nu vreau?(lasind impresia ca depun eforturi si ma stradui sa indeplinesc cerinta)

  11. Comment by shinsakuto on August 7, 2009 5:26 am

    pina la urma este cineva care sa ma lamureasca.macar un exemplu.
    un clip la tema : http://www.youtube.com/watch?v=-O-YlGDMxrU (cuvintele sint importante)

  12. Comment by shinsakuto on August 12, 2009 4:51 pm

    cum se poate defini multimea comentatorilor?asa : “http://www.youtube.com/watch?v=7K68tdN3fYw&feature=PlayList&p=6E63B56184E84600&playnext=1&playnext_from=PL&index=47”.cu 3-4 exceptii.(titlul este definitia)

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a comment

  • CALENDAR

    • March 2023
      M T W T F S S
        1 2 3 4 5
      6 7 8 9 10 11 12
      13 14 15 16 17 18 19
      20 21 22 23 24 25 26
      27 28 29 30 31  
  • CAUTARE

  • Primeste prin email DOMINARE.ro

    Adresa ta de email:

    www.erogen.ro

  • kink.ro bdsmforum.ro triskelion.ro

    www.ICRA.org

  • Labelled with ICRA

  • Copyright © 2010 Dominare.ro - Sub Tocul Ezadei. Toate drepturile rezervate.