Human furniture – o masuta mai “speciala”

Urmeaza sa public un set de fotografii realizat saptamana trecuta si sa fac doua recenzii (pentru un film artistic, respectiv pentru un serial) dar cum momentan sunt prinsa in alte activitati, voi posta astazi doar o fotografie simpatica pe care am primit-o de la un supus cuminte.

Depersonalizarea supusului, transformarea lui intr-o piesa de mobilier este una dintre practicile mele favorite. Intr-o astfel de scena, supusul va trebui sa faca apel atat la rezistenta psihica (poate fi extrem de plictisitor sa fii pus sa stai pe post de cuier sau masuta cateva zeci de minute) cat si la rezistenta fizica (mentinerea unei pozitii relativ incomode pentru o perioada lunga de timp). Personal am cunoscut un singur submis cu o puternica inclinatie catre human furniture . Respectivul isi dorea foarte tare sa fie scaun pentru fesele femeilor. Nu a luat insa in seama ca fara un scaun special conceput, folosirea fetei sclavului pe post de pernuta pentru o perioada lunga de timp poate fi extrem de incomoda pentru femeia care isi odihneste posteriorul pe fata lui.

Multumesc lui Vio pentru proiectul realizat de el in acest scop.

14 Comments

  1. Comment by andreea_tarfa on February 8, 2010 10:30 am

    Wow,felicitari DOAMNA EZADA,imi era tare dor de articolele DUMNEAVOASTRA,am crezut ca s-a intamplat ceva….numai bine…poate si fata mea ar fi un bun potiv de relaxare pentru labiile si clitorisul DUMNEAVOASTRA sau macr limba mea…o zi minunata asa ca DUMNEAVOASTRA!

  2. Comment by Linda on February 8, 2010 8:19 pm

    Frumos face-sitting, andreea_tarfa, pacat ca pari foarte autoritar in privinta preferintelor tale:(

  3. Comment by presh on February 9, 2010 3:20 pm

    astept cu nerabdare sa vad fotografiile D-voastra. Va sarut cu umilinta picioarele “presh”

  4. Comment by cataclean on February 10, 2010 12:39 am

    De abia astept sa vizionez acele poze.

  5. Comment by andreea_tarfa on February 11, 2010 11:31 am

    Nu sunt autoritara Linda…poate doar internetul este rece si se intelege altceva…sunt incepator si uneori gresesc abordarea …poate daca ai fi in situatia mea..sa visezi sa fii dominata doar de Doamna Ezada…ai putea sa intelegi…nu sunt genul de tarfa gata sa suga o pula a unei asa zise stapane,sa o primeasca in anus doar de dragul unei asa zise stapane….sa linga un sex zemos….visez la toate astea doar in situatia in care Doamna Ezada ar fi macar pt putin timp Stapana mea…pana atunci…..o zi buna oricum!

  6. Comment by Linda on February 11, 2010 1:40 pm

    Nu am spus asta.
    Insa, parerea mea, este ca mesajul tau a fost deplasat. “relaxare pentru labii si clitoris” si tot asa.
    Consider, ca mesajul a avut ca idee principala, nu placerea Stapanei Ezada, cat placerea ta, fanteziile tale. Ai bagat “relaxare” ca sa fie mai “domolita” dorinta ta. Eu asta am citit printre cuvinte.
    Poate ma insel…greseala mea.

  7. Comment by crazynights on February 11, 2010 9:50 pm

    “Respectivul isi dorea foarte tare sa fie scaun pentru fesele femeilor. Nu a luat insa in seama ca fara un scaun special conceput, folosirea fetei sclavului pe post de pernuta pentru o perioada lunga de timp poate fi extrem de incomoda pentru femeia care isi odihneste posteriorul pe fata lui.”
    Ei bine, oricare din “respectivi” uita intotdeauna sa ia in seama “ceva” atunci cand ajunge in situatia asta; uita ca e om, in primul rand, si ca in lumea de azi nu prea are cum sa existe acest mult trambitat “TPE”; uita (dar probabil ca nu pentru multa vreme) ca are o viata personala, serviciu, familie, copii, ….o nevasta pe ici-colo, ma rog, multe alte obligatii…. Lucruri pe care din pacate, o “stapana” nu prea le cunoaste…. O “stapana” stie ca vine sclavul, face ce vrea cu el, are orgasm (sau nu) , & so on…
    Sunt doua lumi complet diferite, cea a stapanelor, si cea a sclavilor: stapanele sunt mereu singure, dar inconjurate de mii de pretendenti, sclavii sunt mereu inconjurati de caldura unei vieti normale, dar tanjesc in singuratate la raceala unei lovituri de bici…
    Parerea mea este ca esecul BDSM-ului in Romania se datoreaza unor pretentii prea mari din partea stapanelor care cer prea mult (si aici nu ma refer nicidecum la bani sau whatever…) Ma refer pur si simplu la suflet…. Nu exista o comuniune de SUFLET intre membrii comunitatii; totul este disciplina, reguli, impuneri, sanctiuni….

  8. Comment by andreea_tarfa on February 12, 2010 11:22 am

    Este posibil sa te inseli ,asa cum este posibil ca eu sa nu stiu sa ma fac inteleasa …sunt noua …poate este impropriu spus noua in aceasta …..si poate de aceea mai fac si greseli…o zi minunata oricum!

  9. Comment by * EZADA * on February 12, 2010 6:47 pm

    In priimul rand trebuie facuta o diferentiere clara intre Doamnele care sunt pasionate de FemDom fara a avea un interes material din asta si cele care pe langa pasiunea pentru dominare au facut si o profesie din asta. O relatie D/s in primul caz este puternic incarcata de emotii, de afectivitate. In cel de-al doilea caz, chiar daca respectiva pro-Domina are un sclav de care este mai apropiata, fata de ceilalti pastreaza o raceala care o ajuta in crearea imaginii Dominatoare. Un barbat care merge la la o Stapana profesionista se asteapta sa primeasca strictete, raceala, duritate, lucruri pe care nu le poate avea cu sotia lui. Pe langa placerea de a domina barbatii, pro-Dominarea este o profesie care trebuie facuta intr-un anumit fel pentru a avea succes. Acesta este unul din motivele pentru care eu nu fac pro-dominare.

    Pe langa acest aspect, cred ca te inseli atat de tare cand spui ca supusii au o viata personala in timp ce femeile dominante nu au una. Ce legatura au pasiunile acestea cu viata sociala sau personala? Majoritatea Doamnelor dominante pe care le cunosc sunt casatorite sau sunt implicate intr-o relatie de lunga durata. Majoritatea au si alte pasiuni, au un serviciu normal, prieteni vanilla care stiu sau nu de pasiunile acestea. Tu crezi ca o femeie dominanta poarta tot timpul tocuri si corset? Crezi ca o femeie dominanta este un monstrulet rece incapabil de a avea emotii fata de un barbat? In cazul acesta tu esti cel care traieste intr-o lume paralela. Viata unei persoane nu poate fi limitata la placerile erotice pe care le are. Viata mea nu se invarteste in jurul dominarii.

  10. Comment by crazynights on February 12, 2010 8:13 pm

    “Viata unei persoane nu poate fi limitata la placerile erotice pe care le are. Viata mea nu se invarteste in jurul dominarii.”
    Doamna Ezada, viata ORICUI se invarteste in jurul erotismului, in jurul “patului”, ca sa zic asa, oricat ne-am invarti dupa copac in speranta ca nu vom fi descoperiti…. BDSM-ul a fost pentru mine dintotdeauna o forma de erotism. O forma de erotism pe care evident nu am inteles-o de la inceput si pe care am considerat-o ani de-a randul o perversiune (cu toate implicatiile ei-frustrari, culpabilitate etc), Intr-un final, datorita BDSMforum (si NUMAI datorita lui-tin sa precizez asta), am ajuns SA MA INTELEG. Dar pe langa asta, implicit, vrand-nevrand, am ajuns sa inteleg cate ceva si din aceasta lume dorita de mine, dar totodata straina; ceea ce m-a izbit intr-un final a fost lipsa sentimentelor… Am simtit dintr-o data ca ajung “acasa”, doar ca in acest “acasa” era teribil de frig….
    Doamna Ezada, probabil ca in “orbecairea” mea, nu reusesc sa gasesc butonul de unde sa dau drumul la caldura…. Ma puteti ajuta cu un sfat?

  11. Comment by * EZADA * on February 13, 2010 12:14 am

    Chiar daca Freud a interpretat fiecare gand/preocupare/gest prin prisma sexualitatii individului, eu nu cred ca erotismul este ceea ce ne defineste. Evident, sexualitatea joaca un rol important in viata fiecarui individ dar nu poate defini o persoana. Maslow pune sexul pe prima treapta a trebuintelor umane – alaturi de nevoia de alimente, de aer, apa etc. Cu toate acestea nevoia primara de reproducere, instinctul sexual nu este echivalent cu erotismul. Erotismul alternativ, placerile BDSM/Fetish sunt prea complexe pentru a putea fi echivalate cu reproducerea, mai ales ca in cadrul unui joc BDSM/Fetish sexul (penetrarea) poate sa nu existe.

    Si pentru mine afectiunea reciproca este un element de baza in cadrul unui raport D/s. Am mai spus asta, pentru mine dominarea are legatura cu iubirea, nu cu ura, dezgustul. De aceea spun ca prefer relatiile de durata D/s. De aceea cred ca cel mai intens nivel de dominare se poate atinge alaturi de partenerul de viata. Practicile BDSM tin de erotism si de aceea prefer sa le abordez intr-o maniera mai intima, alaturi de o singura persoana (sau un numar redus de parteneri) alaturi de care sa ma simt bine nu numai erotic ci si psihic si intelectual. Acesta este modul meu de a vedea lucrurile. Asta nu inseamna ca nu pot gasi incitante si scenele de dominare rece, specifice pro-Dominatoarelor, in care distanta impusa de Stapana se pastreaza pe totata durata sedintei, in care Stapana ramane pe piedestalul de pe care isi domina cu raceala supusul, fara a avea un contact intim cu acesta, fara a avea ea insasi orgasm etc. Sunt doar modalitati diferite de abordare si ca sa spui ca una este corecta si alta este gresita ar fi echivalent cu a spune ca sexul normal este mai bun/corect decat sexul oral. Este o chetiune de preferinte si atata timp cat partenerii sunt pe aceeasi lungime de unda totul este fantastic.

    Eu stiu ca ti-am mai spus si in trecut – cauta o varianta prin care sa aduci elementul kink in dormitorul tau conjugal. Este cel mai simplu. Sunt sigura ca orice femeie isi doreste sa isi satisfaca sotul atata timp cat lucrurile escaladeaza incetul cu incetul.

  12. Comment by crazynights on February 14, 2010 4:30 pm

    Doamna Ezada, multumesc mult de tot pentru raspuns. Iar sfatul pe care mi-l dati in final este cat se poate de logic si de bun simt…. Dar exista un “dar”….
    Eu ma bucur de elemente “kink” in dormitorul conjugal de cand suntem impreuna. Aceste elemente nu sunt de factura extrema, dar oricum destul de indepartate de asa zis-ul normal, vanilla etc. Ceea ce imi doresc eu cu adevarat este ca EA (oricare ar fi aceea, in cele din urma) sa faca ceea ce isi doreste EA, nu ceea ce imi doresc eu. Cu alte cuvinte, eu ma simt sclav (si am satisfactia aferenta) atunci cand o vad pe ea satisfacuta, si nu atunci cand joaca un rol pentru a ma satisface pe mine…. Pur si simplu vreau s-o vad excitata atunci cand ma loveste, sa vad ca o excita DUREREA mea si nu faptul ca ma excita ea pe mine provocandu-mi durere…. Aici cred ca este partea cea mai grea a lucrurilor

  13. Comment by * EZADA * on February 15, 2010 4:55 pm

    Atunci probabil ar fi trebuit sa te gandesti la lucrurile acestea inainte sa te casatoresti. TOTUSI gnadeste-te ca desi poate sotia ea pare ca joaca un rol, se simte la randul ei excitata vazandu-te pe tine satisfacut. Priveste lucrurile intr-o maniera mai optimista. Vei realiza ca ai deja mult mai mult decat au altii. Cladeste mai mult pe ceea ce ai deja – cu siguranta vei avea surprize frumoase in final.

  14. Comment by crazynights on February 15, 2010 6:54 pm

    Doamna Ezada, mi-ati adus (ca de fiecare data dealtfel) o speranta si o raza de liniste si optimism in suflet! Va multumesc mult pentru rabdare, pentru raspuns, pentru…tot ce faceti Dumneavoastra pentru noi toti!

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a comment

  • CALENDAR

    • March 2023
      M T W T F S S
        1 2 3 4 5
      6 7 8 9 10 11 12
      13 14 15 16 17 18 19
      20 21 22 23 24 25 26
      27 28 29 30 31  
  • CAUTARE

  • Primeste prin email DOMINARE.ro

    Adresa ta de email:

    www.erogen.ro

  • kink.ro bdsmforum.ro triskelion.ro

    www.ICRA.org

  • Labelled with ICRA

  • Copyright © 2010 Dominare.ro - Sub Tocul Ezadei. Toate drepturile rezervate.